čtvrtek 24. března 2011

Mur...

Jsem nemocná a pořádek v pokoji udržuju hlavně tím, že většinu času jsem v obývacím pokoji, takže, je tu čas na první článek. Snad vás nezklamu.

Jak možná víte, česky znamená francouzské slovíčko MUR, zed´.
Můj pokoj má čtyři zdi (jak překvapivé!) a u jedné stojí černý klavír.
Krásný, asi sto let starý, přestěhovaný z domu přítele tatínkovi tety v Praze. Rozladěný, že kdybych na něj zahrála skladbu sebe líp, všichni by si radši poslechli kočku, kterou někdo tahá za ocas. Tím samozřejmě neomlouvám fakt, že od té doby co byl přestěhován do mého pokoje jsem na něm hrála párkrát.
Ale k věci (moji schopnost okécávat věci mají za vinu čtyři roky na gymplu).
Zeď nad klavírem je prázdná. A já jsem si řekla,že ji zaplním. Fotografiemi z roku 2011. Samozřejmě, mohla jsem je zaplnit fotkami z roku minulého, ale jak jsem si je tak prohlížela, dost věcí se změnilo.
Takže moji milí, těšte se!
Na konci roku, bude dílo hotové.
Do té doby přijímám tipy na nejlevnější rámečky, hřebíky, pěnové pistole, náplasti a  masti na modřiny .) A taky Vám ty tipy budu dávat já, jestli o ně budete stát of koors.

Víte, jak jsem mluvila o těch dvaceti? Oni a taky jiní, budou na konci roku vyset! Důkladně zarámovaní, samozřejmě.


A když ten článek rozbalíte, najdete nejen mou inspiraci, ale i inspiraci pro Vás, jak si zkrášlit zeď (klidně i bez klavíru). .)















Photos from WeHeartIt.com

7 komentářů:

Eva Schön řekl(a)...

Jémine, to je super inšpirácia! Tie fotoaparáty a fotečky na štipcoch sú najlepšie! Tak gud lak v tvorení v tvojho diela.. určitko to bude vyzerať skvele!

Julia ♫ řekl(a)...

prekrasne inspirace. a musim pochvalit take cely blog, trosku jsem listovala .)

Simone řekl(a)...

vždycky som chcela vedieť hrať na klavíry...
styleinsmalltown.blogspot.com

B.B.B. řekl(a)...

Evka: Děkuju kočko :*
Julia:Děkuji i mě se tvůj blog moc líbí...Kdybych mohla, tak levanduli i jím :D
Simuša: Jo to já taky :D Snad se k tomu někdy vrátím...

Andy řekl(a)...

Super inspirace,máš nového čtěnáře :) !

ivii řekl(a)...

ojjj!! tak toto sa mi veľmi ľúbi!

B.B.B. řekl(a)...

Děkuju holky :)