pondělí 11. dubna 2011

Protože Vás mám ráda....

...I když se místo toho, abych sem hodila nějaký pořádný článek, učím Technicky kreslit.
 Ale aby jste věděli, mám Vás pořád ráda a myslím na Vás! A myslím na Vás také protože ke dnešnímu dni jste mi tu zanechali přes padesát super milých komentářů a je Vás 26, co jste pravidelnými čtenáři toho, co tu sem tam napíšu.... Za to obrovské díky, virtuální širokej úsměv a pusu!

A proto pro Vás mám G.... Giveaway né, ale pokud jste si všimli, v postraním panelu přibyla ikonka mého Fan Facebooku, takže prosím, klik!!!! :)
 Taky mám toho roztomilýho modrýho ptáka, kterého pro změnu najdete v ,,Contact", protože B.B.B. je lemra, co ještě uplně nepochopila kouzlo klikacích ikonek, i když se slečna Lucy ,,Acupofstylová" moc snažila!

 Na ptáčátku i v ,,Knize tváří" se snad dozvíte i něco víc, čestný blondýnkovský! :)

 A na další ikonku můžete kliknout, když se mě na něco budete chtít zeptat! Ano, už i já jsem podlehla Formspring! Můžete mi tam psát co chcete, ale žádný sprosťárny, protože to bych si vás potom našla a počmárala Vás lihovkou, až tak drsná jsem! :P
A na závěr písnička! :)

7 komentářů:

A. řekl(a)...

Ta písnička je úžasná. :-)

adele řekl(a)...

Gratuluju! :D

Ceady řekl(a)...

ta písnička je nádherná :)

Unknown řekl(a)...

rozmyslala som co sprote napisat a potom vidim LIHOVKA, tak som sa na to vysrala :P

adele řekl(a)...

Já to koupila v malířských potřebách, ale galanterce to taky asi budou mít...:)

B.B.B. řekl(a)...

:)

Martina Navrátilová řekl(a)...

Ta písnička je wáu!