středa 10. srpna 2011

IP: Stairs


Tak a jsem tu poprvé s postem plným inspirace.
Tentokrát bych se chtěla zaměřit na schody. Musím se přiznat, že ze schodů mám určitou fóbii.
Šíleně se bojím na žebřících a eskalátorech. Klasické schody mi zase tolik nevadí, ale musí být opravdu bezpečné. Točité schody jsou od určité doby taky problém. Proto jestli jednou budu vybírat schody, budu sázet hlavně na bezpečí a samozřejmě - na to aby hezky vypadaly. :)
V poslední době jsem si například zamilovala bílý nátěr klasických dřevěných schodů, nebo kombinaci bílé a výraznějších barev.







3 komentáře:

Linka řekl(a)...

No úžasné! Hned by byt, nebo spíš dům, vypadal o něco krásněji! I když je pravda, že na některých bych se asi zlehka "přizabila" :D.

Katka řekl(a)...

Já mám fóbii ze schodů na kterých není zábradlí, nebo blbě drží :o.. A taky z těch kovových jak vidíš pod sebe blééé.

gabriela řekl(a)...

ty jsou megaoriginální! Chci. :D