pátek 9. prosince 2011

Vysvětlení

Jo nenapsala jsem. Strašně moc trapně dlouho. Ale až do teď mě to nějak netrápilo. Nebo ne dostatečně dost. Trápí mě jiný věci a mám i jiný radosti než blog. Mrzí mě to, strašně moc, ale tak nějak teď mám tak akorát čas na to žít svůj život.
 Týden je mi sedmnáct a můj život je zase o trochu jinej než byl loni. Vzali mě na ,,šuřku" do Brna. Na Grafiku. A začínám se jí konečně pořádně věnovat. Možná intenzivněji než jsem si představovala. Včera nás zasvěcovali. Je ze mě oficiální šuřačka a je to šílený. Na kamarády mám dva dny v týdnu, někdy i jeden. Čas na lásku? Potvrzuji teorii, že když na ni nemáte čas a nemyslíte na to, že jste sami, princ na bílým koni, nebo spíš na černý motorce se objeví. Taky pondělní němčina a klavír. A úterní výtvarka ještě doma a písmo. Ve středu unavenej návrat domů strašně pozdě a ve čtvrtek angličtina. A máme tu pátek, kamarádi. Proto se loučím. Přeju všem, co mě kdy navštívili, štěstí, lásku a ať se máte hezky. A taky krásný Vánoce.

Nechce se mi říkat sbohem,  třeba se někdy vrátím. Tak někdy, Nashledanou.

Žádné komentáře: