úterý 31. května 2011

Poděkujte Gábince



Protože právě slečna Šíleně Prasátková  mne odsoudila k závislosti na... JANGU!

Né, nebojte není to nejnovější droga nebo alkoholický nápoj. Je to ale záležitost velmi návyková.
Já bych dokonce řekla, že kdo se jednou připojí, zůstane napořád.
A o čem, že to tady melu? O free internetovém rádiu. Stačí se jen zaregistrovat. I když ani to není nutné. A pak jen zadáte jméno svého oblíbeného interpreta a přehrávač vám pouští jak písně od něj, tak od podobných interpretů.

Když se Vám něco líbí, můžete si píseň ,,objednat" častěji. A nebo jednoduše přidáte mezi své oblíbené již hotový playlist. Je to tak snadné. Gábinka mi ukázala nebe a já ho teď představuju Vám!

4 komentáře:

Simone řekl(a)...

veľmi pekná fotka :)

http://styleinsmalltown.blogspot.com/

Teres řekl(a)...

tak takovéhle rádio si necham líbit! hned ho jdu zkusit.. :)

gabriela řekl(a)...

ha ha :D Ale léčení ti financovat nebudu! :D

Šárka P. řekl(a)...

Ahoj, změnila jsem adresu blogu z evzenavopickova na http://laskyjednetmavovlasky.blogspot.com/. Nevim, jestli se ti to presmerovalo, porad mi to nejak blbne.