pátek 3. června 2011

Dolce far niente

...Na mě působí dnešní den.
Po minulých sedmi dnech je pro mne víkend jako světlo na konci tunelu.
I když sobotu propracuju a neděli si to rozdám s fyzikou (v pondělí mi všichni povinně budete držet palce!), snažím se hledat to pozitivní. Například, že uvidím nejmilejší kamarádku a přejíme se spolu sladkého.
Chystám pro Vás taky pár nových článků, ale tak nějak si uvědomuju, že články tady jsou běh na dlouhou trať a na ty ,,vtipné" je potřeba energie, která dochází, takže jestli máte přání, napište mi.

Teď si s dovolením, užiju páteční Dolce far niente.

Zamilovala jsem se dnes do této písničky, mám takový ,,styl" ráda, obvzlášť po týdnu rekapitulování hitů z poslední párty. Něco úžasného!


6 komentářů:

Vera Paradis řekl(a)...

tak idem si to vypočuť

Biancaprincipessa řekl(a)...

skvele video!

Teres řekl(a)...

ouč fyzika je zrádná.. kdybych to věděla, tak ti určitě palce držím.. :)

B.B.B. řekl(a)...

Tak Terko nakonec mi je drž ještě zítra, buď té lásky,ano? :)

naiveinnovator řekl(a)...

tu písničku mám strašně ráda :)

Piotra. řekl(a)...

mám rada túto pieseň.